Последователи

събота, 19 ноември 2011 г.

The Dancing Gypsy

От известно време се заглеждах по дигиталните печати на Krista Smith и преди месец си купих няколко изображения. Ето моя опит да оцветя печатчето "Танцуващата циганка", която се опитах да направя като нестинарка, танцуваща върху жар:
Това е и първият ми опит да оцветявам монохромно и установих, че е доста по-трудно, отколкото ми изглеждаше в началото. Смятам да включа картичката в Забавлятелство №1 - Женско царство
I will also include it in the following challenges:
Saturated Canary Challenge #4 - Autumn colours
The Crazy Challenge #93 Recipe - one image, two papers, three embelishments

14 коментара:

Addii каза...

Много ми харесва танцуващата девойка,страхотна картичка си измайсторила!

Unknown каза...

wow!! i really love the composition of this card-- can really feel her dancing!!

thanks for joining in the SC challenge!!

muah!x

Ганима каза...

Монохромните картички понякога са доста трудни, но ти си се справила блестящо! Не само с оцветяването, а и с подбора на хартии и елементи.

Veselina каза...

Прелест е картичката ти, Вале! Страхотна е във всяко отношение! Не знам до колко те е затруднило оцветяването, но крайният резултат е една завладяваща и грабваща картичка!

Svetla * каза...

Много красива картичка ! Невероятна е ! :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Валя, впечатлена съм страшно много! Толкова е красива тази картичка. Монохромна картичка не съм правила досега и ми се струва толкова трудно, но затова пък ти си постигнала блестящ резултат! Поздравления! Поздравления и за предишните ти творения, които аз съм пропуснала естествено, но сега пък наваксах с разглеждането! Чудесни картички!

Miss Emerald каза...

Блестяща идея, която ти си изпълнила брилянтно! Картичката ти привлича и задържа погледа дълго време върху нея! И излъчва едно магично чувство...

Unknown каза...

Mnogo krasiva kartichka si napravila. Prosto perfectna! Pozdravi ot Gerry!

Jane каза...

Beautiful colour combo!!
Thanks for playing along with us at Saturated Canary Challenges!x

Маги каза...

Много хубаво ти се е получило монохромното оцветяване.

skylife каза...

Трудничко си е да ползваш еднотипни цветове...но е станала страхотна тази картичка. И макар, че без бой не бих си признала, кафяво-бежовата гама е една от любимите ми :-)

~Gery~ каза...

Аз навярно бих наблегнала на повече констраст в косата, но иначе е чудесна! Монохромното оцветяване си е трудна работа, а ти си му хванала цаката още от 1-вия път :)

Радвам се, че дойде да се поЗабавляваш с нас:) Пай да дойдеш!

Bo каза...

Страхотна е картичката ти! Много ми харесват хартиите, които си подбрала и оцветяването ти!

Pop's Cards каза...

Beautiful sweetie, thanks for joining us at Saturated Canary this week ♥ Pops x