Последователи

неделя, 19 декември 2010 г.

Коледна серийка




9 коментара:

unicorn каза...

Всичките са страхотни:))))

Nelka каза...

Разкошни са всичките, но сините са ми фаворити, може би защото имам слабост към синьото. Поздравления

Маги каза...

Много са хубави и изискани. Първите три най -много ме грабнаха. Крайчетата на хартията със златна ембосинг пудра ли са правени или с нещо друго?

kenli каза...

Направо ме шашна! Всички са зашеметяващи! Невроятна си с ембосинга и благородно ти завиждам! Аз още не смея да пробвам!

Chiges каза...

Прекрасна празнична и блестяща серия! Изглеждат направени с такава лекота :).
Чудни са!

Valchen каза...

Много сте мили! Маги, точно златна ембосинг пудра е!

Krissbal каза...

Уау!Разкошни коледни картички!

Rony каза...

Уаууу, чудесни са!!! Носят коледния дух и създават невероятно настроение!!! Браво!!!

Veselina каза...

Много, много красиви! Всички ми харесват!